رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

رایگان- جدیدترین فیلمها - کلیپها و تم های موبایل - پروژه

فیلمهای روز دنیا رایگان - تم ها و نرم افزار های موبایل - پروژه های دانشجوی رایگان - مقالات تخصصی - ترجمه - دانلود رایگان - عکس

نرم افزار حسابداری کاربران اینترنت ISP Billing System

نرم افزار IBSبا قابلیت گسترده جهت کنترل و حسابداری سرویس دهندگان اینترنت با خطوط E1 و آنالوگ‏، سرویس دهندگان تلفن اینترنتی VOIP و کاربران LAN بصورت یکپارچه طراحی شده است. این نرم افزار با قابلیت های خاص و منحصر بفرد خود امکان اعمال انواع تنظیمات را برای کاربران و مشاهده گزارشهای مختلف ارتباطی و فنی را در اختیار سرویس دهندگان قرار می دهد .

نرم افزار IBS مبتنی بر تکنولوژی Linux پیاده سازی شده است و بر روی سرورهای Linux با تضمین امنیت بالا قابل نصب می باشد .

نرم افزارIBS با دید گسترش اطلاعات و فرهنگ اشتراک گذاری دانش و ایجاد امنیت و کارایی بالا بصورت Open source طراحی شده است و قابلیت انعطاف پذیری با انواع تقاضایی مطرح شده و حداقل هزینه را دارا می باشد. این نرم افزار با تسهیل حسابرسی مالی کاربران و کنترل فنی ارتباطات هرکاربرقابلیت انطباق بادستگاههای مختلف اتصال دهنده و همچنین باارائه گزارش میزان کارکرد خطوط مختلف ، نحوه عملکرد کنترل کنندگان ISP و میزان استفاده کاربران بشکل شهودی و Online و پیش بینی بستر امن و webbased برای امکان ارتباط از هر نقطه،توانسته متقاضیان بسیاری را به خود جلب نماید و با ویژگیهای خاص وسازگاری منحصربفرد خود تاکنون دربسیاری ازمراکز داخلی و خارجی نصب گردیده است .

سایت اختصاصی این نرم افزار ibs.sourceforge.net روزانه بازدید کنندگان کثیری را به خود اختصاص داده است که می توانند نسخه رایگان این نرم افزار را همراه با راهنمای کامل نصب از این سایت دریافت نمایند .

دریافت کنندگان IBS از این طریق ، با توجه به تخصص خود می توانند ایننرم افزار را برحسب نیاز تغییر دهند. شایان ذکر است که تنها نسخه هایی از IBS که توسط شرکت پارس پویش راه اندازی شده اند از پشتیبانی برخوردارند .

در حال حاضر آخرین نسخه ایننرم افزار IBS.015 می باشد . نسل جدید این نرم افزار با قابلیتهای بسیار متنوع و امکان کنترل کلیه تنظیمات و مشخصات فنی با عنوان IBSNG پیاده سازی شده است که مشخصات کامل آن در قسمت مربوطه وجود دارد.


برای دانلود به ادامه مطلب بروید ....

امکانات نرم افزار:
حسابداری کاربران اینترنت LAN Accounting ,VOIP,E1/Analog بصورت یکپارچه
قابلیت دسترسی از طریق وب به تمام قسمتهای برنامه (web based)
قابلیت کار با انواع RAS مانند:Tenor ,Cisco router و Multiport و شبکه های Ethernet
مشاهده نمودارهای مختلف به صورت Online
گزارش گیریهای متنوع   
امکان تعریف سطح دسترسی (permission based for resellers - administrators)
قابلیت تعریف قیمتهای متفاوت برای روزها و ساعتهای مختلف (Groups)
سیستم یکپارچه پست الکترونیکی (Integrated mail system)
تولید گروهی کاربران (Generate user)

حجم: 988 کیلوبایت
دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد